poniedziałek, 13 maja 2013

Opowiadanie 1


30 września

Wszyscy zbierają się właśnie do Domu Anubisa . Pierwszy przyjechał Fabian , po nim Alfie , Jerome , Mara , Amber  i Patricia .

W  holu
Wszyscy się witają i obsypują przytulasami i pocałunkami . Nagle wchodzi  Victor .
- Co wy tu robicie o 11.00 rano ?! Mieliście przyjechać o 18.00 wieczorem !
- Victorze , przecież sam prosiłeś dyrektora Sweet’a o przesunięcie godziny przyjazdu , czy to nie prawda ?! – przypomniała mu Trudy , która witała się z jej „gwiazdkami”
- hrrr….. – wymruczał pod nosem opiekun i poszedł do swojego gabinetu.
-A gdzie jest Eddie Patricio ?? co ? na pewno wiesz coś na ten temat …. – powiedziała Amber
- Tak się składa , że nie mam pojęcia , przez całe wakacje go nie widziałam , Ani z nim nie gadałam . Przepraszam ! Chyba , że liczy się jedna rozmowa przez telefon … L - żali się dziewczyna
- Jak to ?! jaka wredna małpa ! jak można nie widzieć się ze swoją dziewczyną przez całe wakacje ? ja mu dam do myślenia jak wróci ! – wykrzyczała Amber
- Oj już przestań , przestań , a Alfie to co ? że niby ty się z nim widziałaś ? z tego co mówiłaś to … niech pomyślmy… hmmmm : NIE
- Ja i Alfie to inna bajka , on chciał ze mną spędzić wakacje , ale to JA nie chciałam i odmówiłam zaproszenia . – odpowiedziała dumnie
- Wow … niby cze.. ?  nie dokończyła , bo ktoś zasłonił jej rękami oczy – kto to może być ? pomyślała Patricia …
- Niespodzianka !!!!  - krzyknęła Nina , której nie widziała już parę lat
Obie dziewczyny się przywitały.

Z  perspektywy Amber
Dlaczego Nina nie przywitała się pierwsze ze mną ? przecież stałam w tym samym miejscu co Patricia , a to ja jestem jej przyjaciółką ….
- Cześć Nino !!! – wykrzyczałam , ale ta nic , zupełnie nic nie odpowiedziała , a więc powtórzyłam :
- Cześć Nino !!!!!!!!! – ale ta ciągle nic , w końcu odeszła i poszła witać się z pozostałymi  . Nie wiem czemu , Fabiana też  ignorowała …..


Ciąg dalszy nastąpi może jeszcze dzisiaj :) I jak wam się podoba , jak na to , że to moje pierwsze opowiadanie , co ??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz