sobota, 25 maja 2013

Opowiadanie 10

Z perspektywy Fabiana


Wszędzie szukałem dziewczyn , aż wreszcie znalazłem je wychodzące z domu Izydy .

- O Nino , czemu piszczałyście ? czy coś wam jest ? gdzie byłyście ? czy znalazłyście wybranego ? czy kt.... - nie dokończyłem , bo Nina zatkała mi usta
- Oj Fabian uspokój się . Piszczałyśmy , bo nietoperz leciał i prawie wplątał nam się we włosy , nie martw się - powiedziała uspokajając mnie , ale zarazem widziałem w jej oczach smutek i lęk
- Znalazłyście wybranego ? - spytałem jeszcze raz
- tak .... no i nim jest .... - przerwała
- Kto  ? kto nim jest ? - zaciekawiłem się
- Lucas ( czytaj Lukas ) ... - szepnęła
- Że co ?! - wykrzyczałem i uciekłem

Z perspektywy Patrici

- Nino , nie przejmuj się , on jest dziwny - powiedziałam
- Pati , to może nie ładnie zabrzmieć , ale daj mi spokój . - powiedziała i uciekła z płaczem


Nagle w oddali zobaczyłam Eddiego .

- Eddie , co ty tu robisz ? - zapytałam
- Szukałem Fabiana , bo nagle zorientowałem się , że nie ma go w domu . A ty co ? czemu moja ślicznotka sama chodzi o tak póznej godzinie w takiej ciemności ? - powiedział , pocałował mnie w policzek i objął ramieniem
- Był tu Fabian , ale uciekł , bo dowiedział się , że wybranym jest Lucas , a Ninie zrobiło się smutno i też uciekła , a ja zostałam sama - pożaliłam się
- Oj ,  juz nie sama - uśmiechnął się do mnie a po chwili powiedział :
-Lucasa ?!
- Hahah , ale ty masz spóznioną reakcję :) - powiedziałam
- I tak , Lucas jest wybranym - oznajmiłam
- Zimno jest - powiedziałam , a "mój bohater " dał mi swoją kurtkę ( co jest tak przewidywalne w każdym opowiadaniu , ale nie miałam o czym pisać )

Nagle zobaczyliśmy w oddali Victora , który kopał jakiś duł . Co to może oznaczać ? Co on kombinuje ?




WIEM , WIEM . KRÓTKIE , ALE ŚREDNIO MI WYSZŁO . ZAPOMNIAŁAM I NOTKĘ NAPISAŁAM MAŁYMI LITERAMI , BO SKAPNĘŁAM SIĘ W POŁOWIE , TAKŻE WDAJE SIĘ , ŻE JEST JESZCZE MNIEJ NAPISANE , ALE MI TO NAPRAWDĘ DŁUGO ZAJĘŁO . NIBY DWA DENNE DIALOGI , NO ALE NIE TAK ŁATWO JE NAPISAĆ . W NAGRODĘ MAM DLA WAS OPIS NOWEJ POSTACI , CZYLI LUCASA :) :





OTO LUCAS :





+ JAKBY CO , TO ON MI SIĘ ŚREDNIO PODOBA , BRAŁAM PIERWSZEGO LEPSZEGO :d

LUCAS - STARY PRZYJACIEL FABIANA . CHODZILI DO JEDNEJ SZKOŁY. LUCAS PODRYWAŁ JUŻ WIELOKROTNIE DZIEWCZYNY FABIANA , DLATEGO ICH PRZYJAZN SIĘ ZAKOŃCZYŁA. LUCAS NA ZŁOŚĆ TEZ STARTOWAŁ DO NINY , KIEDY PRZYJECHAŁ DO SZKOŁY ANUBISA I DOWIEDZIAŁ SIĘ , ŻE FABIAN PODKOCHUJE SIĘ W NIEJ . KIEDYŚ CHODZIŁ Z NINĄ . TERAZ ON I FABIAN SIĘ NIENAWIDZĄ .



MAM NADZIEJĘ , ŻE TA NOTKA NIE BYŁA AŻ TAK KOSZMARNA , ALE STARAŁAM SIĘ


2 komentarze:

  1. Super, zapraszam do mnie: housee-of-anuubis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego nowego bloga. Zaobserwujesz, polecisz ? :)
    http://storyof-fabina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń